Vecka 6

Idag har det gått en vecka sedan jag fick beskedet, och jag går också idag in i vecka 6. Det hela börjar kännas lite mer verkligt nu, inte minst med tanke på morgon och kvällsillamåendet, den ständiga tröttheten och den molnande värken i livmodertrakten.

Var på mitt första besök på MVC idag, för lite information kring mat, motion och dyl. Jag fick också bekräftat att beräknat förlossningsdatum är 28 december. Bra tajming... Kan inte vara kul att fylla år så nära jul, och så sent på året... Får väl försöka knipa igen till efter nyår:)

Det känns iaf bra nu. Riktigt bra. Böckerna jag fick på MVC hjälper mig att processa det hela. Ett litet liv växer i mig!! Ihhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0