Good news travels fast

Nu vet hela världen tror jag:) Goda nyheter sprider sig snabbt. Känns iaf skönt att kunna prata öppet om graviditeten, ni skulle bara veta hur många gånger jag varit på väg att försäga mig. Fick tyvärr höra igår att en bekant förlorat sitt barn i fjortonde veckan. Jättehemskt. Självklart blir man själv lite orolig, men jag försöker att inte tänka för mycket på det hela. Blir nog bra att komma iväg ett tag så man inte sitter hemma och grubblar för mycket. På fredag drar vi till Mallis, ska bli så skönt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var sannerligen goda nyheter N förde med sig till mig i Dalarna. Äntligen uppkopplad på nätet kunde jag själv läsa om det nya livet på jäsning. Grattis!

Nu får du leta efter en rockig t-shirt på "mamma" avdelningen till konserten! Kram D

2009-06-18 @ 19:35:44
Postat av: MKV Jenny

Japp nu har även den härliga nyheten nåt Skaraborg! :D Varmt grattis och mängder med glada lyckönskningar. Ha en skön Mallis-vecka nu! Kram Jenny

2009-06-19 @ 09:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0